Santai pagi : Mee goreng : ..taknak sayur!!

Saturday, April 28, 2012 PCL 7 Comments



...adik nak mee goreng takmau sayok ok

"..tak sedap la , mama "

depa nih memang susah nak faham sket pasai makan, kekadang makan sayur...pilih sayur...

tak habis makan , bapak dia gak yang kena....

kena dera  !!





Published with Blogger-droid v2.0.4

7 comments:

  1. Nasib baik ada papa yg tolong bagi habis... tak membazir

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum PCL..yer la nasib baik ada papa yg tolong habiskan...:)

    ReplyDelete
  3. hehe, biasalah tu bebudak memang ada yg tak minat makan sayur, sy cam tu gak dulu..

    tapi nak habaq jugak neh, sure terliuq tengok mee goreng tuh..heheh

    ReplyDelete
  4. hahaha... sama la mcm anak buah deno, makan la apa2 pun, janji sayur takde.. kalau ada letak tepi.. budak2 mmg mcm tu kot.. sian PCL, terpaksa habiskan, kalau tak, membazir pulak .kann. :)

    ReplyDelete
  5. PERNAH TERBACA, SISA ANAK JANGAN DIMAKAN.. KALAU DIMAKAN NANTI ANAK JADI DEGIL, KURANG AJAR.. WALLAHUAKLAM..

    ReplyDelete
  6. kalau takde sayur mcm kurang menyengat sikit la kan PCL..hee~

    ReplyDelete
  7. mee goreng xde sayur x best...tp if pedas mmg menyengat la..huhu

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.