Sayangilah keluarga kita seadanya..

Saturday, April 21, 2012 PCL 11 Comments

kehidupan sebelum berkahwin..1996 bersama rakan serumah ....petang hari minggu tak ada keja nak dibuat....'membelai' motosikal aje lah...(dulu mane ade Fb !)




keadaan merubah segalanya..setelah berkeluarga dan punya anak...tanggungjawab juga berubah, alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar.





kehidupan setelah bekeluarga..2012 bersama isteri dan anak-anak tercinta., petang minggu bersantai jika ada kelapangan.

PCL : "sayangilah keluarga kita seadanya .."



11 comments:

  1. Kehidupan berubah menjadi lbh bermakna, kan?:-)

    ReplyDelete
  2. hargailah masa bersama org yg kita sayang...:D

    ReplyDelete
  3. sayang2 jugak..tpi jgn smp sesama keluara tikam kita sudah

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum PCL...perubahan itu akan membawa kebahagiaan...:)

    ReplyDelete
  5. AWAK PAKAI BAJU CHELSEA, ORANG RUMAH PAKAI BAJU MAN. UTD.. HIDUP MAN. UTD.. GLORY2.. :)

    ReplyDelete
  6. salam singgah

    betul tu..sayangi la keluarga..

    ReplyDelete
  7. say sayang keluarga saya juge... heeeee.. salam sabtu PCL!! :)

    ReplyDelete
  8. jagalah mereka sebaiknya. hidup terasa penuh bermakna..

    ReplyDelete
  9. Mengikut peredaran zaman katanyerrr hehe

    ReplyDelete
  10. keluarga bahagia PCL..semoga sentiasa dlm rahmat ILLAHI :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.