Sinar Pagi : Sesi Bahasa Banjar SY, KE dan Krill

Monday, April 23, 2012 Nazlee Ismail 7 Comments


Salam...mari kita dengar SY , KE, KRILL 'basurah banjar' di konti SINAR PAGI 12 April yang lepas...






PCL :  Sesekali kalau anda boleh memahami lebih dari satu bahasa/loghat komuniti masyarakat di Malaysia ini alangkah bagusnya dan mungkin ia menjadi kelebihan pada diri anda .

...kalau tak faham tu...tak apa lah, layan jer...

7 comments:

  1. ok, lom dgr tp tatau x paham..ehehehhe.. mmg btui, byk kelebihan menguasai loghat2 lain selain loghat sendiri.

    ReplyDelete
  2. lohgat ganu PCL faham tak? hehe :)

    ReplyDelete
  3. SAYA SUKA SINAR PAGI.. TERBAIK..

    ReplyDelete
  4. saleh yacob banjar sungai besar~tapi dia bukan pandai sangat pun~~sama macam saya gak~keh keh~

    ReplyDelete
  5. Suka dengar loghat utagha... :)

    ReplyDelete
  6. sy org banjar,ckap cikit2 leh la..nak ckp laju confirm tergeliat lidah ni.he3

    ReplyDelete
  7. Umaiyai, si salih yakob tu banjar rupanyak..kada tahu akuk.. mun di katamukan wan sarimah,samsul ghrau ghrau lagi bangat..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.