Sukan Bowling

Tuesday, April 10, 2012 PCL 5 Comments

A
ktiviti tetap rakan ofis aku pada setiap bulan.
Sukan boling ni bukanlah sukar untuk dipelajari jika ada kawan kawan ataupun jerulatih yang sudi mengajar lagi cepat untuk mendapatkan rentak permainan....boleh gak praktis dengan main permainan @ game boling dalam gadget masing masing. ..

Senang sangat...anda mahu strike ataupun spare? tu je...tapi dalam masa yang sama. ...kiri kanan lane ada longkang tau!ing

pCL : mahu buktikan malam ni dengan gaya boling tersediri ..yeah !! @8.30pm Banting SuperBowl .


5 comments:

  1. nak join gak la....gigil tgn2 ni dah lama x berbowling

    ReplyDelete
  2. @SufatihaNur:kalau sampai gigil tgn, kira lama sgh x bowling nih...

    ReplyDelete
  3. @Boni JLL3: baru. selesai satu game nih...

    ReplyDelete
  4. deno pernah main bowling tapi lepas main tu, lengan deno bengkak dan sakit.. berat sgt bola bowling tuh PCL..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.