Tak jadi la pulak...!

Saturday, April 07, 2012 PCL 10 Comments

..ha tadikan planing nk pi memancing udang.,emm tak jadi la pulak!

bila duduk rumah. ..inilah keja aku, kemas rumah,  buat apa yang patut,  tolong apa yang boleh...dan selebihnya teman berteman..

tadi nampak macam nak hujan...bahaya kalau memancing kat sungai...terus batal niat, mungkin esok pagi lah kot...

pagi pagi udang lapar...keh28x * alasan lagi.







sambil berteman santai blogging dengan mamadiana...dia dah siapkan makan petang,  tu dia cucoq!..makan lah kami sekeluarga cucur bawang plus tauge plus kucai..cicah cili...best!

psst...habis keypad laptop berminyak., dalam perut tatau lah cmana.




*(senang2 datang la rumah).

Published with Blogger-droid v2.0.4

10 comments:

  1. sedap jer cucur udang tuh.. nak cket.. :D

    ReplyDelete
  2. dah lama tak makan cucur udang. Nak sikit boleh? hehe
    First time visit, simple n nice blog ;)

    Sesiapa yg singgah Blog Mohd Zakwan dan meninggalkan komen di entri, JAMINAN 100% KUNJUNGAN ANDA AKAN DIBALAS ;)

    ReplyDelete
  3. @Mohd Zakwan: yes, servis terbaik..patut contohinya sbg blogger telus.

    ReplyDelete
  4. baru nak minta udang sekor..

    ReplyDelete
  5. perghhhh... deno dah la tgh lapar nie... besok nak minta ma buat la.... hehe

    ReplyDelete
  6. Blogwalking here...

    cik iena follow your blog..
    follow my blog juga ye(^_~)
    www.ienaeliena.com

    ReplyDelete
  7. menu petang yg selamat utk seisi keluarga mmg Cucur bawang kan...
    kami sefamily pun suka sgt...

    p/s: mekasih sudi jadi follower blog ke 333...sya dah lama folo sini :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.