Ada blogger yang nak kawen ke ??

Saturday, May 26, 2012 Nazlee Ismail 23 Comments

salam...

 emm, sedapnya ... dapat makan pulut kuning rendang daging.. naseb baik kat kedai makan tu ada sikit lagi berbaki...kalau tak ..emmh !!!





....dah dapat semua tu nak makan nasi kenduri la plak.. dah start musim dah nih....cuti skolah kan, xde jemputan laaa.. ada blogger yang nak kawen ke ??;..uhh..!!  tetiba jer kan... .keh2.

selamat bercuti kepada semua yang sedang menikmati cuti2 anda...


23 comments:

  1. sedapnya pulut kuning...sedap lagi nasi minyak kot..hehe

    sy kawen nnt sy jemput la PCL ye (",)

    ReplyDelete
  2. Sedapnya... Lama la pulak tak makan pulut kuning cam tuu..

    ReplyDelete
  3. Kakak dah dapat bau kad kawen teman blogger akan sampai rumah tapi sayangnya jauh benarlah PCL... kalau dekat JB nak juga kakak pergi.

    Nak puas makan pulut kuning suruh MamaD buat - mesti puas :)

    ReplyDelete
  4. lagi 8 tahun sy akan kawin bro..hahaha

    ReplyDelete
  5. @Kakzakie: kalau dah buat sendiri kena mkn banyak la plak kak...over cntrl ..menakutkan !!

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum PCL...sedap nyer tengok pulut kuning ngan rendang tu buat terliur je...:)

    ReplyDelete
  7. @Boni JLL3: lelaki blh tentukan sendiri tarikhnya..asal ada boleh selalu...bagus bro ada target tp mcm lama sgt lg tuh..:)

    ReplyDelete
  8. @maszull: emm..mama puasa ke?...eh sori lah ek..

    ReplyDelete
  9. SEKARANG MUSIM MENGAWAN.. HARI NI DAN ESOK RAMAI ORANG KAHWIN..

    ReplyDelete
  10. @fairus: mggu depan sepupu kawen kak tg kling...pcl tak pi kot (bertandang).

    ReplyDelete
  11. salam pcl...dah lama sangat tak makan pulut kuning....orang selangor memang suka.....sedih hati semenjak arwah meninggal, kami makan pulut kat kedai je...tambah pulak kencing manis ni...issssh susahnya

    ReplyDelete
  12. @Panglima Muda: tulah..kat kedai tak bertambah makannya...beringat sama bila boleh mkn sedap2.

    ReplyDelete
  13. cuti sekolah, tak cuti pun, pgi kenduri banyak, hehe

    ReplyDelete
  14. wow... lama tak makan kenduri ni... terliur pulak tengok gambar dari PCL ni.... pergh...!! :)

    p/s " PCL.. sori lama tak dtg sini.. deno agak busy.. nanti deno cerita eh pcl.. huhu... :)

    ReplyDelete
  15. dah kawen da..jemput tp tk dtg pon...hoho

    ReplyDelete
  16. wahh sdpnya lma xmkn....

    ReplyDelete
  17. Rasanya beberapa hari lepas ada jiran beri Pulut kuning dan Rendang daging.

    ReplyDelete
  18. Assalam..
    Dah lama tak makan pulut kuning..
    kenduri pun tak ada tapi kalau di kg, jenuh la tiap2 hari gantung periuk..

    ReplyDelete
  19. pulut kuning memang fev aie,makan dgn rendang tok..mmg terbaik,hehe...

    ReplyDelete
  20. Queen dah kawin la PCL.. hehehehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.