Anda Kenal mereka ??

Thursday, May 10, 2012 PCL 5 Comments

Salam...

ada di antara kita yang  kenal nama blog sahaja tapi tak pernah tengok tuannya...ini lah dia diperkenalkan !




Buat pertama kalinya pcl berjumpa mereka ini pada even Kawasaki Ahad lepas....blogger tinggi lampai ialah Saudara Ezad Skytech dan brader gila2...saudara Boni .

Sempoi !!

kenali mereka...



5 comments:

  1. Ezad Skytech pun ada...hehe,,

    ReplyDelete
  2. bestnya kenal2 dan gater2 ngan blogger lain

    ReplyDelete
  3. rminye bloger g event ni!

    *da lps pun pcl..gbr ad kat entry gbr kawen ats permintaan munafendi.rase dlm hot entry kot..blh tgk n komen ye..hehe

    ReplyDelete
  4. mcm kenal je mereka ni PCL..hee~

    ReplyDelete
  5. bencinya dengan blogger naju merah tu!! tak suka tak suka!! mencik mencik! hahaha

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.