Bila Orang Kata. ...baru kita rasa.

Monday, May 21, 2012 PCL 10 Comments

....balik rumah hadap laptop...dah ler kat opis naik petak montot nih 8 jam tanpa henti...uhhh dasat betoi la dia tu...


lain kali,  time petang macam gini carilah sesuatu yang boleh santai bersama keluarga....


anak2 terutamanya. ..perlukan kita disamping mereka selalu...dorang pun kekadang bosan jugak tuh..


eh lain la kalau awak tu masih bujang...boleh ler ngeteh sesama kenkawan opis ke..klien ke...hahaha.., teringat aku masa bujang dulu...


zaman dah berubah...masa dah berlalu..elok lah perubahan itu mengikut peredaran usia..


uhh awat plak aku cakap pasal nih.....sentap ka? .


Published with Blogger-droid v2.0.4

10 comments:

  1. WOWO TAUFU FA.. DEKAT PASAR MALAM JE BOLEH DAPAT TU.. BARU PEKENA PASAR MALAM MINGGU LEPAS..

    ReplyDelete
  2. tu ler.. baru nak tanya.hahaha

    ReplyDelete
  3. sodapnyer taufu fa.. kdg2 mmg ada yg x sedar diri tu dah berkeluarga tp msh dgn aktivviti melepak di warung smp tgh mlm.. isteri kat rumah jela yg tonggang terbalik layan anak.. hhuhuh

    p/s: Alhamdulillah hubby sya duk umah jer.. xde lepak2.. kalau melepak pun dia bawak anak skali.. tp xkn lebih dr 1 jam.. :)

    ReplyDelete
  4. pergh tau fu fa...lamanya tak makan sejak pasar malam kat tapah ni berpindah...huhu..teringin pulak aie tgk...~~''

    ReplyDelete
  5. PS : DAHSYAT JUGAK ERK SAYA NI.. BARU SEBULAN DUA KENAL DAH JADI TOP PENGOMEN.. :)

    ReplyDelete
  6. beza membujang dan berkahwin.. pasti ada memori yang disenyumkan (",)

    ReplyDelete
  7. AnonymousMay 22, 2012

    sedap blogging sambil makan2...kalau berjogging kuar peluh gak tu...haha keep it up bro.

    ReplyDelete
  8. kihkihkihhh...

    tau fu fa sedappp!

    ReplyDelete
  9. nasihat macam tu memang baguihh untuk para suami..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.