Chocolate chip cup cake bersama teh tarik halia !

Thursday, May 10, 2012 PCL 10 Comments




Assalamualaikum dan salam pagi semua...

Alhamdulillah ... dipertemukan lagi kita di pagi ini setelah bersarapan oleh penaja...

wah bukan main lagi kan ! .....memang betul lah , ada penaja dari Selayang Baru  ....SHAHRUL 


Chocolate chip cup cake bersama teh tarik halia












....setelah 4 hari tersimpan dalam peti sejuk....maka pepagi tadi ia dijadikan sarapan kami di sini. Kata orang   makan makanan sejuk tak baik untuk kesihatan LELAKI...owh yeah ! betul ke?

Kalau mulut terasa nak makan ....makan je lah, bukan banyak pun , sikit jer... 1 cup kongsi 2 orang..keh2.

PCL : maafkan saya.....kalau pepagi ni aku telah 'merobek' nafsu makan anda !


Published with Blogger-droid v2.0.4








10 comments:

  1. salam PCL & family,
    wahhh mmgggg kellasss makan cuppies pepagi...hhehee

    ReplyDelete
  2. macam sodap je!!!x pe. tak terobek pun..pagi2 tadi dah buat nasik goreng..hehe...

    *aik..selamat pengantin baru je ke?adiah mane adiah?hehehe

    ReplyDelete
  3. Assalam..
    Uishh...sedap tu. Tak kira siang atau malam, pagi petang, kalau dah menarik tertarik, bedal je...

    ReplyDelete
  4. cupcake tu mmg nmpk sgt menyelerakan tp teh tarik halia tu...best ke..?? hehehe...x berani nak cuba

    ReplyDelete
  5. @mak encik | SZ: kelass lg kalu mkn freee...

    ReplyDelete
  6. @CIK MAY: nasik goreng May..mmg semangat org baru kawen..haha

    ReplyDelete
  7. @Dylla Abas: memula masuk angin lps tu angin..

    ReplyDelete
  8. @Iza Teratak Usang: klu dah gen melidi tu tak kesah..bedal je ikut suka hati...

    ReplyDelete
  9. tak kentot ke asyik minum teh halia.huhu

    ReplyDelete
  10. cupcake itu nampak sedap O.o

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.