Comel tak ?..ada yang berminat ??

Saturday, May 19, 2012 PCL 12 Comments

Salam semua...

(sila fokus gambar haiwan saja untuk merujuk kepada tajuk)

...dari semalam takda post entri langsung, ...dan inilah untuk hari ni..
rasa macam ada kurangnya lah..kan ?

layan gambar tentang haiwan peliharaan lagi ok!


mamadiana, husnina dan hanis umairah di 'tempat kejadian'...




..sebenarnya , pada minggu lepas kami sekeluarga singgah di suatu tempat pelihara binatang spesis arkus. Berbagai nama saintifiknya antara yang aku  tahu ialah guinea pig, sheba, sheltie dan banyak lagi lah. Tempatnya berberdekatan dengan Pekan Banting jer..






Comel tak ?..ada yang berminat nak membelanya ??

Hubungi No hp ini 0176747276 (sharil)

Menurut tuan punya ladang ini, kesemuanya binatang tersebut adalah untuk dijual kepada pemintnya tersendiri. Beliau juga turut memasarkan terus kepada peniaga-peniaga kedai haiwan peliharaan sekitar Klang.



Sempat 'sambar' sekor sikelabu ini untuk anak saudara pcl di Kuala Lumpur yang sangat meminati guinea pig ini... dia sendiri yang oder , pcl cuma tolong ambilkan saja untuknya...tak mahal , harga murah dari ladang...pasti puas hati !











12 comments:

  1. Memula ingat arnab. Lepas tu ingat hamster.
    Rupanya dua dua pun Bukan.

    ReplyDelete
  2. rasa mcm nak satu, buatlah contest, menang dapat ni.hikhik

    ReplyDelete
  3. comel sesangat arkus ni...humairah x smbar seko ke?? kan dia nak cr pet baru

    ReplyDelete
  4. cantiknyer.. kembang bulu dia.. dapat bela sekor pun ok ler ni..

    ReplyDelete
  5. hehehehe.. memang sangat2 comel semua tu..hehehe

    ReplyDelete
  6. @Mrs SufatihaNur: dia tak brp minat yg nie...nk Sugar glider gak !!

    ReplyDelete
  7. @Rozuan Ismail: kena mohon penajaan nih..insyaAllah.

    ReplyDelete
  8. BUAT MASA NI BELUM MINAT UNTUK MEMBELA..

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum PCL....wah dah dpt sekor tu yer...cute nyer ingatkn arnab tadi...:)

    ReplyDelete
  10. AnonymousMay 20, 2012

    citra tak minat bela pet.. ada kucing gelandangan kat rumah nipon suh en hubby hantar kat sesapa yg nak bela dia.. eeii takut

    ReplyDelete
  11. LZ singgah sini.. =)

    LZ suka pet.. tp disebabkan bz keja,hamster kat umah dah berjanggut.. huhuh...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.