eh segan pi bagan lah !

Thursday, May 31, 2012 Nazlee Ismail 10 Comments


gambar hiasan dari google.


...Apabila kamu terperasan ada lelaki2 umur suku abad plus2, berjalan dengan gaya mendada..

apakah tanggapan kamu terhadap penampilan mereka itu ? *saja tanya...klu nk jawab, jawab dlm ati eh..

huh dasatnyer !...Lagak gaya macam ayam serama , sayangnya perut takleh cover..., awat tak 'memperut' saja.. kan nampak lebih bersahaja ..tak payah susah2 nak tahan nafsu..nafas..keh2..

realiti terserlah jika itu adalah hakikatnya .... mereka  itu sebenarnya sedang melalui fasa kebahagiaan ..

tetapi kenapa harus tidak dinampakkan lambang kebahagiaan itu ....malu/segan ea ? ..eh segan pi bagan lah !


'serama'..spesis ayam termahal di dunia

pcl ; asal sihat sudah ler.., ..dah 'senja' baru nak beringat !!, situps, pushups  pagi petang... jogging lagi tu., kaki pon dah tak terlarat bawa bebanan...aduss  !!


10 comments:

  1. hahaha..samo le kita.. perut makin memboyot ke depan dah sekarang ni..haha

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum PCL

    kena perasan tapi tak boleh teperasan...he he

    ReplyDelete
  3. salam..lelaki yg umurnya menjangkau 50 tahun ke atas akan mengalami penyakit perasan..huhu

    ReplyDelete
  4. Jika itu menjadi pengukur kebahagiaan nampak gayannya husband akak tu tergolong dalam orang2 paling bahagia gamaknya...hahahaa...

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum PCL...hahahaha jgn perasan susah nanti kan...:)

    ReplyDelete
  6. DAH DUA ORANG RAKAN SEPEJABAT MENGATAKAN BADAN SAYA NAIK.. ADUHAI.. RISAU.. RISAU..

    ReplyDelete
  7. betul jugak kan..kenapa orang panggil mendada..tak memperut.. hehehe..

    ReplyDelete
  8. lebih kpd malu kot.. hehehehe

    ReplyDelete
  9. perasan muda barangkali.. saham tinggi barangkali.. sedangkan.. hehehe..

    ReplyDelete
  10. perasan muda barangkali.. saham tinggi barangkali.. sedangkan.. hehehe..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.