Hanis Umairah : psst...Abah saya pakai baju terbalik hari ni!

Tuesday, May 08, 2012 PCL 20 Comments

"..kalau pcl tak sempat buat n3..ni lah dia orangnya jadi PA...tolong buatkan"...



...pepagi tadi, masa salam sayang hantar anak sekolah ... Hanis umairah dah bisik kat telinga aku.. "..abah pakai baju terbalik !!".

PCL : "...biasalah , ni kan fesyen.."....keh2. nasib baik tak pakai baju opis lagi...lain kali jangan kalut okeh !!

Published with Blogger-droid v2.0.4

20 comments:

  1. Kalau fesyen, kenapa abah tak berani pakai macam tu sampai habis waktu pejabat? :)

    ReplyDelete
  2. Tajam mata Umairah di pagi hari...

    ReplyDelete
  3. Hahahahah....mcm ne ley terbalik tu? Kelam kabut ke atau dah tak ley nak cam mane dalam mane lua? Heheheh...

    ReplyDelete
  4. kejadian yg sama,jadi kat kita,masa tu nak hantar iman pg sekolah juga,tgok2 kain terbalik..nasib baik warna hitam org tak perasan.

    malulah juga..nasib tak payah turun2 hantar iman..

    macam2.

    bukan sekali tau,rasanya dah dua tiga kali.

    ReplyDelete
  5. kejap acu nak bayangkan kalau PCL pegi opis pakai baju terbalik??

    hahahhaaaa

    ReplyDelete
  6. AnonymousMay 08, 2012

    Tak aper, pakai baju terbalik cepat balik!!! keh keh

    ReplyDelete
  7. kalau pkai bju terbalik g ofis msti malu..hahaha

    ReplyDelete
  8. hehe..nasib ank PCL perasan,hehe...

    pandai PCl cover,hee..;)

    ReplyDelete
  9. @kakcik: sifat malu tu masih ada..keh2.

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum PCL...x apa tu org tua2 ckp kalau pakai baju terbalik ni nak dpt duit...hehehhee...:)

    ReplyDelete
  11. @Pok Amai-Amai: selalu terbalik yg dalam2 jer..uwahh!

    ReplyDelete
  12. @cinnamon.com: dlm keta bole sorok2 lg..ni tengah naik motor...benti trafik light, patut ler ada yg jeling2..keh2.

    ReplyDelete
  13. KATA DENGANNYA.. INI FESYEN BARU.. :)

    ReplyDelete
  14. Kata org dulu2 baju terbalik tu nak dapat duit :D Hehehe :D

    ReplyDelete
  15. kalo dulu2 kata pakai baju terbalik nak dapat rezeki / duit ... ;)

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum PCL

    he he
    saya pun pernah kena...

    ReplyDelete
  17. @fairus: fesyen baru, model baru...haha memang biasa sangatlah kuar dari mulut nih ..

    ReplyDelete
  18. terbalik x pe jgn pakai bj tp x de seluar hehehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.