i x rela betukar status tau !!

Monday, May 28, 2012 PCL 10 Comments

salam...

terdengar perbualan anak-anak gadisku dengan mama depa semasa berada di dapur..*waktu tu aku kat meja makan sebelah dinding jer..

 "dik, kak....abah ngan mama, sapa yang kuat berleter nih ?" *entah , soklan tetiber jer dari mamadiana. 

syyshh!!...jangan bgtau kat abah..mama diam-diam tau ? akak pun senyum tanda setuju...*setelah diceritakan oleh mamadiana kepada ku...(takleh simpan rahsia dgn suami tu..huhu cayalah mmD!)

Untung aku punya pancaindra pendengaran yang masih sihat. Kalau tak diberitahu pon aku dapat rasakan sejak akhir-akhir ni...huh ! taktau lah..* muhasabah sat...

betul lah...kalu buat keja yg mirip-mirip keja 'orang dapur' ...muloottt !! mesti kuat bebel punya lah..  lelagi bg depa yg punya hormon tinggi ..keh..keh..konpom ! (confirm) .

eh , otomatis la plak ..kan!.. memang patutlah membebel/berleter tu sesuai bg depa tuh (perempuan). ... * i x rela betukar status jantina tau !!




PCL : takda salahnya suami isteri bekerja bersama-sama dalam menguruskan rumah tangga * dari A to Z, malah digalakkan lagi tapi janganlah sampai ada salah seorang dari mereka yang mengambil kesempatan .

..sekadar pesanan untuk semua yang berkenaan :) senyum selalu...babai.







 

10 comments:

  1. assalamualaikum PCL....apa salahnya tolong menolongkan bukan nak suruh tukar status tu...hehehehehe...:)

    ReplyDelete
  2. btl tu... apa2 pun kena bekerjasama..

    ReplyDelete
  3. SAYA SUKA MEMBEBEL.. KADANGKALA..

    ReplyDelete
  4. Assalam..
    Saya tak suka dengar orang membebel. Oleh itu, saya pun tak pandai nak membebel...

    ReplyDelete
  5. hahaha..PCL kuat bebel..takpe yg penting rajin masuk dapur..tadah jer la telinga tu hehe

    ReplyDelete
  6. hahahaha.. dapat bayangkan bila bro membebel..hahahaha

    ReplyDelete
  7. kena ada kerjasama dalam segala hal,membebel takpa sebab beringat PCl jangan mengomel tu lain jadinya,hehe

    ReplyDelete
  8. kalau di rumah memang sy jarang membebel pada anak atau isteri..tapi membebel bab jiran letak sampah kat pagar belakang rumah kita la, kereta parking depan pagar kita la tu biasa jugak..hehehe..

    ReplyDelete
  9. Kawan lelaki acu ada sorang...membebel nye mengalahkan pompuan...pantang silap sikit berjela2 bebel nye

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.