memang I tak sukalah kalau macam tu.

Wednesday, May 23, 2012 Nazlee Ismail 5 Comments

pcl ; ..bukan dialog mamadiana yer...tapi memang I tak sukalah kalau kelaku @perangai isteri macam tu...


Memperkecil suami dihadapan orang lain antara sedar dan tidak. ie. “hubby i tu kan kan.. siang ikan pun dia tak tau.. bla bla bla “





5 comments:

  1. pompuan mmg suka bergosip...minat dia kot..hahaa

    ReplyDelete
  2. SI ISTERI KENA JAGA AIB SUAMINYA..

    ReplyDelete
  3. hubby i segalanya pandai... jaga anak, kemas rumah, lipat baju, masak, siang ikan, potong ayam.. hehehehehe boleh x cmni?

    ReplyDelete
  4. redha jer kalau hubby tak seprti y diidamkan..

    pd yang suaminya pernah sakit terlantar, pasti menyukuri dengan apa y belaku.. walahemah si suami boleh angkat kaki pun, kita si isteri dah buat pulut kuning..

    syukur..

    ReplyDelete
  5. PS : APA TAK TAU PULAK.. TANJONG KLING KAMPUNG SAYA.. TAPI YANG PCL MAKSUDKAN TADI BUKAN BUKIT BARAT, TAPI BUKIT DARAT.. DEKAT SANGAT DAH TU DENGAN KAMPUNG SAYA.. ABANG DAN SEDARA MARA, MEMBERS RAMAI KAT KAMPUNG TU..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.