Naik tangga turun tangga...

Wednesday, May 30, 2012 PCL 7 Comments

Published with Blogger-droid v2.0.4

7 comments:

  1. Menarik gak ni, lepas naik tangga boleh chek.. :)

    ReplyDelete
  2. asal nak naik atau nak turun je mesti timbang ek

    ReplyDelete
  3. @Myra Jay:xde perubahan pn..ke kena beli yg digital punya penimbang !..

    ReplyDelete
  4. @@cu SaYaNg: menda tu pn naik meluat !! keh2..

    ReplyDelete
  5. jenuh gak setiap kali naik turun kena timbang.. hehehe

    ReplyDelete
  6. Dah turun-naik-turun-naik timbang ye PCL.. kena sebulan mesti susut kan

    ReplyDelete
  7. hee...best jugak naik turun tangga ni...dpt jugak exercise...hee~

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.