Tak kira SIAPA yang menjualnya..!

Wednesday, May 23, 2012 PCL 7 Comments

Salam semuanya...



budak2 sekolah  kekadang tu main belasah jer beli...tak kira SIAPA yang menjualnya..

pcl ; ibubapa harus nasihatkan mereka , jangan beli makan sembarangan !!


7 comments:

  1. masa saya zaman sekolah dulu...selalu beli air kat warung cina..erkkk!!

    ReplyDelete
  2. Kalau sekolah area Putrajaya dilarang sama sekali berniaga di luar sekolah...so, terjamin la jugak anak2 :)

    ReplyDelete
  3. Sy selalu tak yakin dgn sate ikan nie, Bukan tak yakin apa, tak yakin bersihnya. Tgk pun tak bape nak berselera. Mmmm...

    ReplyDelete
  4. kene tengok jugak tahap kebersihan org menjualnya. jgn main sembarangan beli. budak2 ni, kadang2 dia main beli je dia bukan kesah. kita org dewasa kene la bagi info sket2 kan

    ReplyDelete
  5. dulu mak mmg selalu pesan. beli makanan di kantin sekolah saja. Kat luar sekolah kalau nk beli, beli yg dijual oleh org melayu walaupun aiskrim :)

    ReplyDelete
  6. terkadang tu kes camni yang susah..entahkan bersih atau tak..bebudak yang beli makan tu sakit perut keracunan, tak pasal pasal je menyusahkan banyak pihak..

    tu belum lagi nak cakap tentang faktor kehalalan atau keharamannya lagi..hehehe

    ReplyDelete
  7. budak-budak ni dia bukan kira siapa yg jual..janji benda yg dijual tu ialah benda yg dia suka

    tapi....sate ikan tu sedapla..hahaha

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.