Tengok saja...

Thursday, May 31, 2012 PCL 8 Comments



....tiap2 malam memang macam ni...

dah nekad ke pcl..?

Hanis Umairah kalau tak burger,  mee kungfu jadi hidangannya...

Husnina plak mee hailam....tak pun nasi berlauk kat rumah. ...

untung depa nih badan mentain jer...

aku? ....sekadar tengok saja..kalau ada lebih2., kena paksa makan...

Published with Blogger-droid v2.0.4

8 comments:

  1. ayu pun mudah risau..
    makan cepat gemuk..

    tak makan lapor

    ReplyDelete
  2. senang.. tak pening kepala nak pilih menu..

    ReplyDelete
  3. MAKAN SAJA.. NAMPAK LAZAT TU..

    ReplyDelete
  4. Makan memilih. Ketika kecil dahulu saya susah makan.

    ReplyDelete
  5. wow memang sedap tuh PCL!! nape tak order je satu utk PCL? :)

    ReplyDelete
  6. @deno: dah tau depa tu mkn selalunya tak hbs...bhg sayur dan kuah jer la tgl.

    ReplyDelete
  7. uiks...PCL on diet ke??

    ReplyDelete
  8. hehe..
    teringat la pulak ayah kita dulu selalu tak order ..

    masa tu tak paham..

    bila dah tua cam sekarang baru tau
    rupanya pasal anak2 dia lima orang takkan abis makan punya..

    akhirnya semua kasik kat bapak jugak...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.