Ada saja alasannya...

Tuesday, June 19, 2012 PCL 12 Comments

ini budak sudah malas mau pigi skolah ini ari..aiiyakk!


alasannya, hari sukan...cikgu sibuk dengan persediaan..tak masuk kelas,


budak darjah enam, lima.....ajar budak darjah satu, dua.


"adik. ...nak pi cabut gigilah abah..."


Published with Blogger-droid v2.0.4

12 comments:

  1. Gigi dia sakit ke? Dan2 nak pergi cabut gigi tu. :)

    ReplyDelete
  2. @kakcik: jp lg 8.30am, mohon kebenaran pi hospital...x sakit pn tp dia rindu nk jmp Dr gigi..

    ReplyDelete
  3. sama seperti saya dulu.. kalau ada sukan di sekolah mesti malas nak pi... sebab bukan terlibat pun..hehehe

    ReplyDelete
  4. macam² alasan kalau tak nak gi sekolah..macam saya jugak dulu ;-)

    ReplyDelete
  5. dia nak manja-manja kat umah lah tu...:)

    ReplyDelete
  6. huhuhu besalah budak2 ada ja alasan mereka x nak sekolah

    ReplyDelete
  7. SAYA MASA SUKAN SIBUK BERSUKAN...

    ReplyDelete
  8. bijak dia eh bg alasan.. :)

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum PCL...budak2 mmg mcm tu dan kalau betul sakit gigi bawa je ke klinik gigi...:)

    ReplyDelete
  10. Skt gg ke? Tp kan, klu cikgu sibuk, kena gak dtg skolah amik kedatangan. pastu selinap kua sekolah. Heee!

    Ooppss~

    ReplyDelete
  11. rajin nak jumpa doc gigi.... kalau deno dulu dgr doc gigi pun kecut.. hihi :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.