Aktiviti Keluarga : Capaikan tujuan..

Sunday, June 03, 2012 PCL 5 Comments

alhamdulillah, setelah menunggu dan akhirnya kami sampai juga di atas chalet terapung ini...masa ni jam 5pm.

..semangat memancing memang dah berkobar sangat walaupun menurut tekong yang membawa kami ke sini memberitahu "ikan tak berapa nak jenuh"...maksudnya kalau mancing pun ikan tak makan sangat, air tak cantik...entahlah cantik macam mana lagi yang dia maksudkan...


sebelum capai tujuan...perkara wajib tak dilupa., kat sini semua kemudahan tersedia...mau dengan takmau saja., tepuk dada tanya iman sendiri.


aktiviti berterusan...lepas makan2 kami sambung memancing., lepas memancing kami sambung makan plak...ikan tak makan umpan, tuan dia yang kekenyagan makan makanan yang dibawa..


ok,  aku nak layan aircond dalam bilik jap ea...babai.


Published with Blogger-droid v2.0.4

5 comments:

  1. wan tak pernah ad pgalaman mncing.umah jauh dari sg.huhu.

    ReplyDelete
  2. @Rozuan Ismail: minat tak sama, xper ni cuma xtvt keluarga ...dah minat semuanya kesitu...Wan, apa minat kamu ?

    ReplyDelete
  3. SUDAH LAME BENAU SAYA TAK GI MEMANCING NI..

    ReplyDelete
  4. en. suami ai sukalah ni..

    ReplyDelete
  5. celah bedah mana mancing ni

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.