Aktiviti Keluarga : Tamat tapi belum habis...

Monday, June 04, 2012 PCL 6 Comments




perjalanan pulang kami tidak terhenti di situ saja...

singgah di rumah sekejap hilangkan penat lelah...

aktiviti perkelahan sudah tamat tapi memancing belum habis lagi...

sambung di kolam ikan keli plak...

kat sini rezeki kami bertambah murah...hehe..

mak mertua aku adalah pemancing yang hebak...dua ekor keli sudah dinaikkannya...

nanti kita sambung lagi...layan keli ok, babai.

Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

  1. pergh!!! besarnya keli tu!! ni macam mana ni?? tamat tapi belum habis? hahaha

    ReplyDelete
  2. wowwiiii! sangat seronok.
    lama tak memancing, :)

    ReplyDelete
  3. BEST JUGA MANCING KELI ERK.. BESAU PULAK TU.. MESTI SERONOK MENARIKNYA..

    ReplyDelete
  4. wow!! ikan keli!! mmg best kalau masak berlada! tapi deno tak bleh makan... haish! org sakit byk betul pantang!!! tak suke betul! :p

    ReplyDelete
  5. pergghh, memang brbaloi2...

    ReplyDelete
  6. seronok bila bersantai bersama keluarga.. macam-macam kisah boleh dikongsi bersama.. ;)

    psstt: ai suka makan ikan tapi tak suka memancing.. ;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.