Bitt umum PCL menang hadiah GA.

Monday, June 18, 2012 PCL 9 Comments

Salam...

 ...emm, memang kami sekeluarga ada buat perancangan nak ke Pulau Langkawi dalam cuti2 sekolah yang kedepan nih..tu pasal lah aku beriya2 singgah kat blog Bitt sebabnya blogger ni buat bagus punya tentatif percutian yang sangat teratur dan mudah dikiuti...rasa macam kita yang baca dan megikutiya tu macam ada kat situ ..ahahaha.


langsung dari itu...teruja dan komen setiap entri sebab takmau terlepas...

Bitt umumkan pagi tadi di sini,  katanya nak bagi hadiah ...macam gambar kat bawah ni ...


wuhuuu...gumbira sangat. FM tu untuk mamadiana...pengumpul tegar FM seMalaysia...

Pcl ; Terima Kasih Bitt...Alhamdulillah , coz Langkawi sy terpilih...


9 comments:

  1. tAHNIAH PCL.. menang sesaje kblkgn nie ye... eh ye ke.. hehe

    ReplyDelete
  2. tahniah PCL yee..

    *patik pon ujung2 jeee tu haaa dlm list

    ReplyDelete
  3. Tahniah menang PCL. Bertambah le koleksi mamadiana. Mesti tengah senyum2 tu...

    ReplyDelete
  4. Lama tak jengah PCL, tahniah. Kita pun minat kumpul FM:-)

    ReplyDelete
  5. TAHNIAHLAH PCL.. SERING MENANG GA..

    ReplyDelete
  6. rezeki mmg ada di mana-mana dan x kira masa... tahniah PCL. entri langkawi Queen juga yg terperap lama x berupdate-update.. hehehehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.