Dari Banting, zass.. terus ke Sp.

Friday, June 01, 2012 Nazlee Ismail 14 Comments

emmh...nak gerak malam ni jugak...tak sabaQ nak balik Sg Petani eh mamadiana ?

dah jadi orang perantauan...balik kampung musim cuti sekolah adalah kemestian...dah macam nak balik cuti raya la plak.., semua barang dah packing siap2...menunggu aku pulang dari kerja.

dari Banting, zass.. terus ke Sp...tak taulah berapa perhentian aku wajib berhenti !! adakah semua RnR di sepanjang hiway plus..??

korang doakan lah perjalanan kami ini selamat sampai ke destinasi.

Terima kasih dan maaf kalau ada salah dan silap ., insyaAllah kalau diizinkan aku akan update entri dari masa ke semasa...

 

14 comments:

  1. semoga selamat sampai ke destinasi ye

    ReplyDelete
  2. nanti dah sampai roger na....

    ada rezeki boleh ketemu

    ;)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum PCL...selamat pulang ke kampung halaman yer...:)

    ReplyDelete
  4. SAYA ORANG MELAKA, ISTERI DUDUK MELAKA, KAMPUNGPUN KAT MELAKA... SIANG, MALAM, PAGI PETANG BOLEH BALIK KAMPUNG.. :)

    ReplyDelete
  5. hati-hati di jalanraya, boss!

    ReplyDelete
  6. insyaallah semoga selamat pergi dan balik :)

    ReplyDelete
  7. @emy|farid: alhamdulillah , dah sampai pun jam 2am tadi..terima kasih mendoakan.

    ReplyDelete
  8. @maszull: terima kasih ye mama Maszul..seminggu kami di sini insyaAllah.

    ReplyDelete
  9. @fairus: kamu mmg setia mjadi warga Melaka...best ar tak susah2 nk pikir amik cuti panjang.

    ReplyDelete
  10. @-gedek!: terima kasih uncle...sy dah selamat sampai.

    ReplyDelete
  11. @deno: terima kasih Deno..mendoakan kami sekeluarga.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.