Dia. ..Naz..kahwin semula?

Wednesday, June 27, 2012 PCL 17 Comments

Assalamualaikum...


...bangun je tido subuh tadi,  mamadiana cakap dia mimpi kahwin semula.., belum sempat saya tanya dia dah cakap ; ..."mimpi kawen dengan awaklah"..


dah lama masa berlalu....itulah 'kitab' yang masih dalam simpanan kami.


Published with Blogger-droid v2.0.4

17 comments:

  1. mesti cuak msa ayat mama diana belum hbis kan heheh :)

    Masa zaman kanak-kanak korang, korang main tak permainan ne?

    http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/06/wordless-wednesday-kenangan-zaman-kanak.html

    ReplyDelete
  2. .. takkan persoal pasal tafsiran mimpi tersebut, ianya berlalu begitu saja...sentiasa berdoa akan kebahagian mahligai indah kami...amin Ya Allah!

    ReplyDelete
  3. moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. insyaAllah..

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum PCL...semoga sentiasa bahagia selalu...:)

    ReplyDelete
  5. mimpi mainan tidurrr...heheheee...

    sori PCL saya terpublish tajuk je kat blog tu...pagi ni tgk baru perahsaaann...ihihihi...maaf kesulitan amat dikesali ;)

    ReplyDelete
  6. semoga terusss bahagia..

    ReplyDelete
  7. Takkanlah PCL jeles cuma mimpi mamaD aje kan hihi...

    MamaD pun mimpi kawen dgn PCL (itulah biasanya perempuan memang setia pada yg satu PCL)

    ReplyDelete
  8. sampai dalam mimpi mama diana bawa pcl...semoga ikatan perkahwinan ini berkekalan dan sentiasa bahagaia...Aamiin ya rabbal alaamiin...

    ReplyDelete
  9. nasib baik mimpi kahwin lagi dengan org yang sama hehehehee

    ReplyDelete
  10. ololololo...so sweet....

    nk pinjam buku tu. :D

    ReplyDelete
  11. ni msti cuak daa kan.. hehehee

    ReplyDelete
  12. moga kekal hingga akhir hayat.. :)

    ReplyDelete
  13. semoga hidup bahagia bersama keluarga tercinta hingga akhir hayat :)

    ReplyDelete
  14. hahahahahhahhahaha pantas mamadiana!!! caya lahhh

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.