Ke sana ke sini buat-buat macam banyak kerja...

Monday, June 18, 2012 PCL 13 Comments

Assalamualaikum..

ada kalanya Isnin begitu memenatkan dengan tugasan yang menanti....
ada kalanya Isnin macam taktau nak buat apa....

Ke sana ke sini buat-buat macam banyak kerja...
padahal hanya untuk meghilang rasa bosan di meja..

Isnin bukannya rajin sangat bagi mereka yang suka bermalasan...dah set dalam minda memasing ,
Isnin pasti tak ceria..

Isnin hari ni ...masa untuk blogwalking sebenarnya..*sy ler tu..keh3..

...jom terjah blog2 mana yang ada depan mata...bakinya malam ni pulak..

pesana dari fb cikguku :

"Ketika wajah ini penat memikirkan dunia maka berwudhulah, ketika tangan ini letih menggapai cita-cita maka bertakbirlah, Ketika bahu tak kuasa memikul amanah maka bersujudlah, Ketika rezeki mulai terasa sempit maka berinfaqlah dan ketika cinta mulai bertasbih maka berbahagialah.


pcl ; solat sunat dhuha ?



13 comments:

  1. sya sdg bermalas malasan di rumah ni pcl ni. hihihi

    ReplyDelete
  2. isnin..
    hari kerja main-main ..
    ataupun ..
    main-main masa kerja..
    hehe

    ReplyDelete
  3. Ingatan buat kakak di hari Isnin PCL..

    ReplyDelete
  4. huhu .
    kalau budak sekolah , mesti malas hari isnin XD

    www.munviolettaxious.com

    ReplyDelete
  5. congratulations pcl!
    http://b1tt.blogspot.com/2012/06/pemenang-giveaway-langkawi-2012.html email saya nanti yer

    ReplyDelete
  6. selamat bekerja pcl..hehe

    ReplyDelete
  7. hari isnin memang hari untuk bermalasan kot..lagi lagi bila langit pun tak berapa nak cerah dan baru balik dari kampung ni kan..

    ReplyDelete
  8. ooh,isnin malas2 ye...org yg tak berkerja ni..nak malas2 tak boleh...letih2 aje yg dapat.

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum PCL...hari isnin yg malaskan...:)

    ReplyDelete
  10. Selamat bekerja...

    ReplyDelete
  11. Nurul pun tgh rajin berjalan2 ke blog.. hehehe

    ReplyDelete
  12. deno sedang bw ni... singgah umah PCL jap tengok apa citer PCL hari? hehe :)

    ReplyDelete
  13. TIADA PERKATAAN MONDAY BLUES DALAM DIRI SAYA.. :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.