Kerepek 'Banting'

Wednesday, June 20, 2012 PCL 6 Comments




Salam santai malam.. sambil mengunyah tak sedar dah nak dekat separuh balang.....kat sini nak cari kerepek ubi sangatlah banyak...lagi murah, kerepek banting memang dah pames. ..nak2 dekat  raya nih.

Sekarang ni petani kat sini kebanyakan yang ada tanah kosong. ..dorang cukup manfaatkan dengan tanam ubi kayu, pisang tanduk, keladi dan macam-macam lagi lah.

ada yang teringin nak buat bisnes kerepek packing. ...haha, boleh la borong terus dari kilangnya kat sini.

lambat tempah sure tak dapat...

bagi penggemar kerepek mesti biasa dengar nama pengeluar seperti ini :

Ros Kerepek dan Fazz Kerepek House. ...kunjungi mereka untuk beli secara borong atau runcit.

Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

  1. dekat dengan rumah kampung patik ni..

    ReplyDelete
  2. pebert ni kerepek ubi ni..kalau kat sini mahal kemzin...

    ReplyDelete
  3. Kerepek fazz mmg best.. G la kat Jalan cempaka kanchong darat Banting..

    ReplyDelete
  4. deno pun suka mkn kerepek jugak.. heee :)

    ReplyDelete
  5. masa sya buat kenduri kahwin pun sya beli kerepk dr banting juga PCL.. kerepeknya mmg sedap2 dan berbaloi kalau beli.. :) nk raya ni pasti akan ke sana juga

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.