Meh Makan Pecel Lele. ..

Friday, June 15, 2012 PCL 6 Comments

...hem her..sedang menunggu tetamumyang akan tiba sebentar lagi nih....

amboi eh...jauhnya dari Selayang nuh.


makanan pun dah sejuk dah..siap pecel lele n ayam percik lagi huhu..,  ape kes nih makan tgh malam.


resipi mamadian,  katanya belajar dari resipi asal kakak dia yang kat Sepang tuh...

orang yang ngajar pun jarang2 buat..


rasanya ni dah banyak kali dah makan menu jawa nih..cuma cakap jawa jer tak reti2 lagi nih...


layan jer..jemput makan nt bila2. ..kita join makan sama2 ok.


Pcl; ...tetamu yang datangg ke rumah,  kita kena rai dan muliakan mereka...sangat dituntut dan jangan sakiti hati mereka sebolehnya.


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

  1. sajakan nak bagi readers kelaparan..hehe~

    ReplyDelete
  2. TAK LAMA DAHULU SAYA ADA TERIMA PELAWAT DARI DELEGASI TENTERA NEGARA INDONESIA (TNI), ADA BORAK-BORAK PASAL PECAL LELE, MALANGNYA SAYA TIDAK TAHU APA ITU PECAL LELE KETIKA ITU..

    ReplyDelete
  3. hurm! sodap ni pokcik :)

    ReplyDelete
  4. perghhh ni memang favy nih!!! memang terbaek la mamadiana!
    saya pon makan banyak kali tetap jugak cakap rojak..akekekeeke

    ReplyDelete
  5. sya org jawa pun x reti ckp jawa. rugikan? hihihi tetamu mmg perlu dimuliakan dan dirai..

    ReplyDelete
  6. deno tak pernah makan ni... nampak mcm best :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.