Nak buat 'bikut ghayer' dah...

Tuesday, June 19, 2012 PCL 7 Comments

Salam...

..santai-santai lepas makan tengahari...

Aqeela
"mama....boleh tak belikan Qiya bahan-bahan..." 
"Qiya takde duit nak beli bahan-bahan tu" 
"Qiya nak buat 'bikut ghaye' ..." 
"ummi Qiya tak 'ghetii'...khik..khik.." 

"mama...boleh laa ajarkan Qiya.. arr .. arr" 

Budak gegurl nih la yang paling cakap banyak kat rumah sekarang nih...penat mamadiana melayan cakapnya..kekadang tak terlayan, ada-ada saja ceritanya..mana nak layan yang dua lagi tuh...

kesian...tengah qada puasa tuh..


Published with Blogger-droid v2.0.4

7 comments:

  1. Comelnya dia PCL... kakak kalau tengok gambar budak boleh leka...

    ReplyDelete
  2. so cute!! mamaD jaga budak2 yer?

    ReplyDelete
  3. chomel nye..mcm nk cubit2 pp mbam gebus dia.

    ReplyDelete
  4. wahhhh tak sabar nak wat kuih raye hahaha aqeela buatkan utk aunty gak eahh

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.