Santai Petang : melayan Afni Zulaikha

Monday, June 11, 2012 PCL 7 Comments

salam..


balik dari kerja. ..terus dapatkan 'gurgles' kesemuanya tiga orang tak termasuk Umairah, Husnina dan mamadiana..

selalunya setiap petang macam nilah keadaannya.


sementara menuggu mama/ummi masing2....dorang ni main2 dulu kt luar rumah...

kekadang mamdiana dah tak larat melayan,  serah tugas pada pcl...kakak2 plk tengok mood depa...penat sekolah agaknya.


petang ni cuma sempat main dengan afni. ...yang dua lagi,  aqeela dah dijemput ummi dia sebelum pcl sampai tadi..dan baby safi msih tido.


pcl; ....rindu seminggu tak jumpa..


Published with Blogger-droid v2.0.4

7 comments:

  1. wah!! comelnya dia..hehehe..mesti best kan...

    ReplyDelete
  2. wahhh bagai dirancang plak semua gurglesss ye ... hebat mamaD boleh taking care budak2 kecik! klu saya dah alfengsang ;p

    ReplyDelete
  3. alahaiiiiiiiii

    comelnya.. ayu y memandang sekali sudah jatuh cinta.. inikan pula PCL

    ReplyDelete
  4. geram!!! knp dia sgt comel eh.. pipinya yg tembam tu kalau dpt geget mmg best!

    ReplyDelete
  5. alahai comelnya anak mamadiana jaga nih...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.