Somewhere in Kuala Terengganu ?

Wednesday, June 27, 2012 Nazlee Ismail 8 Comments




ni kedai PCL eh?        


8 comments:

  1. takde cawangan kat KL ke.. hikhikhik.. ;)

    psstt: ai dah emelkan alamat rumah..

    ReplyDelete
  2. wah PCL ada kedai kat terengganu ke,.. hehehehe

    ReplyDelete
  3. pergh!!!! bro ada kedai tak gtau pun!!! ada keje kosong tak??hahaha

    ReplyDelete
  4. AnonymousJune 27, 2012

    popular dah pcl..hehe..smpai ganu tu..

    ReplyDelete
  5. hihi... ingat kedai PCL dah.. bila nampak terus teringat PCL.. :)

    ReplyDelete
  6. wahhhhhh berkembang maju! hehehhee

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum PCL....wah !!! dah ada kedai rupa2nya yer...:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.