Usap Perut : Perut yang sedang membahagia.

Monday, June 11, 2012 PCL 10 Comments

USAP PERUT 

Kalau ibu mengandung , ..suami mereka dah biasa buat macam tu...hepi , bangga dan teruja sangat ..

Kalau kawan perempuan preggy...pun normal gak.. *(sesama jantina lah..) , bila dah lama sangat tak jumpa dan rasa terkejut bangga plus hepi...sesekali  cuba meneka 'orang baru' di dalamnya yang bakal lahir tu.



frasa kebahagiaan lelaki , hiasan dari google


TAPI agak kurang biasa...,  pernah nampak....dan penah kena jugak !! haha...


Kalau lelaki 'yang sedang bahagia' semula jadi....nak pesan nih, jangan buat hal nak usap-usap perut boboyot depa walau pun sekadar memperakui tentang 'kemajuannya'..

kekadang kita nampak depa senyum macam suka padahal hati di dalam macam cuka....sapa tau kan !!

pcl : ingat2kan ,... bersenda tu kenalah pada tempatnya...tengok pada orangnya sama.




10 comments:

  1. assalamualaikum PCL...betul tu nak bersenda gurau kena la pada tempatnyakan dan org nya juga ada yg x sukakan...:)...

    ReplyDelete
  2. Akak sukaaaaa...usap perut bahagia hubby...hikhikhikkk...

    Pandai akak jaga hubby dari selim melim sampai ngalahkan org preggy 7 bulan...hiksss..

    ReplyDelete
  3. betul2...
    saya pun tak berani nak "komen/komplen" kemajuan perut memasing..
    ye la risau ada yg terkecik hati ke kang...

    ReplyDelete
  4. Anak-anak kakak dah puas usap perut boroi abang... Kakak risau sebab lebih besar dari org mengandung...

    Abang tak kisah PCL..kawan2 dia usap dia ketawa berdekah-dekah...

    ReplyDelete
  5. x tau nk komen x de pengalaman hehehhee

    ReplyDelete
  6. ada orang tak amik peduli perasaan kawan...sesuka ati je nak bergurau,kadang2 bergurau tak kena tempat dan masa...

    ReplyDelete
  7. hehehe.. sekarang tgh on diet sungguh2. utk mengelakkan perut jadi macam tu

    ReplyDelete
  8. salam pakcik...dah 3 bulan perut tak besar besar lagi

    ReplyDelete
  9. hehehehe mmg sensitip even kalau sya usap perut suami yg semakin bahagia tu pun dia marah.. hekhekhek

    ReplyDelete
  10. kalau saya terpandang konpem saya buat2 tak pandang...hahahhaa dalam hati...perghhh kesian dekat lutut dia nanti...kerana pewut lutut yg sengsara :)

    pekara ni berlaku kepada ayah saya sendiri...tu pasal terus terlintas lelaki pewut beso nanti selalu sakit lutut...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.