WW : Malas nak bangun...sumer orang sediakan..

Wednesday, June 06, 2012 PCL 10 Comments





 

10 comments:

  1. bagaikan raja kan abg long heee

    ReplyDelete
  2. Amboi! Dessert pe tu? Mcm sedap je. Hiks~

    ReplyDelete
  3. amboi... mmg mls sgt tu PCL.. smp ke lappy org hantarkan yer.. :) tpkan PCL.. makanan dlm mangkuk tu Queen suka sgt... waaaa nak juga boleh???

    ReplyDelete
  4. @Yatie Awang: manja2 musim cuti..tak selalu pon....

    ReplyDelete
  5. @Pok Amai-Amai: org Sp kata, sagu bersiram...utk org2 yg rajin bersiram..keh3.

    ReplyDelete
  6. wahh, mmg best jd org lelaki... ehehe (",)

    ReplyDelete
  7. tu buka ke kuih biji mata ikan...

    *x tau laa name nye hape..

    ReplyDelete
  8. nak kena kawin gak ni..hehehehe

    ReplyDelete
  9. kalau dah start hadap lappy janganlah suruh wat menda lain..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.