Angkasawati Negara?

Thursday, July 12, 2012 Nazlee Ismail 10 Comments







...tengok lah background view. ...nampak tak rocket? ...tunggu anak2 angkasa ni besar baru boleh berlepas ke 'angkasaraya'..

...salah seorang dari kanak2 yang lahir di sini ialah Afni Zhulaika..


Published with Blogger-droid v2.0.6

10 comments:

  1. insyaAllah, kita doakan juga. semoga sikecik besar nanti boleh terbang ke bulan ;)

    ReplyDelete
  2. KALAU JADI PENGANTI LEE CHONG WEI PUN OK GAK NI..

    ReplyDelete
  3. insyallah...anak2 saya dah teruja pulak tengok roket tu PCL...hahaha lagi lambat la nak tidur depa nihh hehe

    ReplyDelete
  4. mungkin satu hari nanti.. insyaallah..

    ReplyDelete
  5. apa benda sebenarnya yang berbentuk roket tu ye bro?? nampak menarik pulak..

    ni pengganti lee chong wei satu hari nanti ni..hehehe

    ReplyDelete
  6. @babycomel: blm ada lagi kan angkasawanita nugara..hehe

    ReplyDelete
  7. @fairus:..sukan badminton mmg bole jd kayo woo...jongkong emas rm 2 juta jd insentif..

    ReplyDelete
  8. eh,kt mane bngunan ni,menariknya :))

    ReplyDelete
  9. hai Afni... comellaa dia!

    InsyaAllah, semuanya bukan mustahil :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.