Golek Sakan !

Monday, July 23, 2012 PCL 9 Comments


...ada pelanggan yang mempertikai tentang tahap kebersihan 'ayam golek' di Bazar2 Ramadhan...

secara berseloroh kawan saya berkata..

"mula digolek , kecik jer saiz ayam2 tu....tapi bila dah masak jadi bertambah besar sikit saiznya....tebal salut dengan habuk2 jalan agaknya !"...

...maaf kepada peniaga berkenaan, bukan maksud saya untuk propakan masalah kebersihan ini...tapi sebagai pelanggan harus  ada kuasa memilih ditangan mereka.

pcl ; selamat berbuka bila tiba waktunya..


9 comments:

  1. ade jgk duk golek dalam bekas die tu..xlah terdedah kt habuk sgt..

    ReplyDelete
  2. ye betul tu.. ada kebenarannya jgk kaata2 tu,
    selamat berbuka jgk ;)

    ReplyDelete
  3. betul2 tu PCL ...
    ayam golek mmg kegemaran saya
    sekarang senang hati nak beli ayam golek sbb kat sini dah ada peniaga yg boleh dipercayai tahap kebersihannya ...

    ReplyDelete
  4. bukan sudah kena bakar,ayam automatik besar ke? heehhe suka hati je aku.
    tp betol gak kan kalo kat bazaar tu banyak org n kenderaan lalu lalang,ada la virus2 tu. :D

    ReplyDelete
  5. kalau Bazaar kat Langkawi ni ayam golek bersih sebab dijual ditengah-tengah bazaar, tak der la habuk jalan tu..


    p/s : header PCL dah siap..

    ReplyDelete
  6. hmm...sy tak pernah lagi beli ayam golek kat bazaar atau pasar malam..mungkin rasa confident tak habis kot..tu yg malas beli tu..btw sy prefer ayam percik :)

    ReplyDelete
  7. hahaha.. tebal salut degan habuk??hehehehe

    ReplyDelete
  8. hehehhehhehehee sama pandangan tabb jugak!

    ReplyDelete
  9. abah deno mmg tak benarkan beli ayam golek.. dah la duk tepi jalan.. habis disapunya debu2... kalau nak mkn aym golek, abah suruh golek sendiri di rumah.. hihik... pakciklie pernah golek ayam tak? :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.