Hampir 1000 peneka cuba belum berjaya..anda nak cuba teka?

Tuesday, July 24, 2012 Nazlee Ismail 16 Comments



Assalamualaikum kepada semua pembaca dan selamat menjalani ibadah puasa dengan tenang tanpa keluh kesah...terbaekk!

...ada benda nak minta korang teka...teka gambar kat atas tuh.
korang boleh teka terus di sini kalo nak dapat hadiah yang sempoi nih :


Hadiah TERBARU TEKA GAMBAR.
Baju Tidur Wanita ini adalah BAJU BATIK EKSLUSIF ,
Yang TIADA terdapat dipasaran terbuka yg lain ,
Designya dan Cantingannya adalah dari keluaran keluarga HAZWANI BATIK ,
Salah sebuah Kedai Batik yg terkenal di PASAR PAYANG TERENGGANU , Ty
Selamat Mencuba


klik sini untuk meneka : http://www.facebook.com/groups/392567907443194/

pcl ; selamat mencuba sementara belum ada pemenangnya (hampir 1k tekaan sekarang..tp masih kurang tepat , tak betul..memang walaweii!!)

16 comments:

  1. dah lbh 1k...pon takda yg meneka dgn tepat.., ponen dah neh !!

    ReplyDelete
  2. pcl dah teka tak?? ehehhee
    selamat berpuasa PCL n family :)

    ReplyDelete
  3. @Bitt (double IS): banyak kali dah..tetap salah jgk.

    ReplyDelete
  4. KLU paling Sempoiiiiiii oleh penganjur. . .
    Sifatnya : Berani bagaikan SPIDERMAN . . :P

    dah 'kelu otak' nak menjawabnya..

    ReplyDelete
  5. dh pakai kanta pembesar pun ttp xnampak gk.. ape tu? casing henpon ke?

    ReplyDelete
  6. sy teka kat sini je la erk..coz sy dh join group atas tu..blm di approve lg..so nk jgk try teka sini

    jwpn: penutup bateri jam dinding

    ReplyDelete
  7. tekaan ke-2: penutup bateri ambi pur yg lekat kt dinding tu..x pun speaker loceng dlm rumah tu..hehe..
    salam perkenalan PCL n salam ramadhan
    FOLLOWER KE 1900

    ReplyDelete
  8. apa benda ni erk..
    perfume keta....
    perfume umah....

    ReplyDelete
  9. M cuba bleh...M teka badan kipas angin yang berdiri...

    ReplyDelete
  10. mmg payah nak teka... hehehe

    ReplyDelete
  11. bg yang teka kat sini, sy cuba fowardkan ...kalo btl sy bgtau korang.

    ReplyDelete
  12. BAGI PIHAK PENGANJUR : Djepoi Epoi KITA DAH ADA JAWAPAN YG BETUL. . .
    TAHNIAH. . .
    MAAF SAYA MASIH DI STADIUM BUKIT JALIL.
    Ummmmmmm. . . . Besuk lah saya umumkan naaaaa. . .

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.