Hidup ini..

Tuesday, July 03, 2012 Nazlee Ismail 11 Comments

Assalamualaikum..


Kehidupan yang mudah dan menyeronokkan, syukur alhamdulillah ianya berjalan dan dipermudahkan segala Oleh-Nya
Kerja itu sebagai ibadah, ibadah itu suatu tuntutan dan keluarga pula adalah sebuah amanah yang mana semuanya berjalan seiring dengan haknya tersendiri.


Sentisa bermuhasabah dengan musibah yang pernah dilalui oleh setiap dari kita di muka bumi Allah ini.


emmh dap..dap nyerr !!..dulu makan maggi kosong jer....jarang sekali maggi berlauk..sayur bagai.

"Hidup ini ada manis ada pahit kalau semuanya manis kita akan jadi manusia yang tidak bersyukur jika semuanya pahit kita akan jadi manusia yang mudah putus asa . Kerana itu hidup ini Allah imbangkan antara pahit dan manis . Agar semua itu mampu buat kita berfikir tentang kebesaranNya "
Laniaz 








11 comments:

  1. Alhamdulillah...semoga Allah sentiasa memberi kebahagian Aamiin

    ReplyDelete
  2. hidup ini juga sebenarnya indah walau hakikatnya tidak sebegitu tetapi indahnya kerana sentiasa mengingati Dia dan Dia sentiasa berada dekat dengan kita walau dalam keadaan bagaimana sekali pun..



    maggi tu.. nampak sedapp.. hehe selalu makan maggi letak telur jak hehe

    ReplyDelete
  3. oleh itu, jgn persiakan amanah yg diberi..

    p/s sedap nyerrrr

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum PCL...itulah lumrah hidup namanyakan ada pahit manisnya..:)

    sedapnya maggi tu...:)

    ReplyDelete
  5. Betul tu pcl.. bila ada dan pahit dlm kehidupan menjadikan kita lbh bersyukur dgn setiap apa yg kita miliki dan lalui dlm hidup ini..

    ReplyDelete
  6. bersyukur dengan apa yang telah diberikan olehNYA..

    psstt: nasib baik perut tengah kenyang walau hakikatnya terliur melihat maggi tu.. ;)

    ReplyDelete
  7. SAYA KALAU NAK MAKAN MAGGI, MESTI ADA RENCAH2NYA.. KALAU MAKAN KOSONG TAK SUKA..

    ReplyDelete
  8. laluan hidup yg berliku... ada pasang surutnya kan... tetapkan hati dengan bersyukur dgn apa yg ada...

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah...maggi gorengg yummehh..hehhe saya selalu masak maggi dia jek perencah sendiri jugak..ehhehe

    ReplyDelete
  10. pahit manis kehidupan mengajar kita banyak perkara supaya lebih bersykur :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.