Jimat Kos : Sejak Mula Kahwin lagi...

Sunday, July 15, 2012 PCL 23 Comments



Assalamualaikum...

... saya maafkan anda kalau anda di antara pembaca berkata yang saya (entri) ni nak menunjuk2., tak..tak..cuma sekadar berkongsi apa itu nikmatnya hidup berpasangan...yang kami lalui bersama.

Ini lah hakikatnya, saya tak pernah gunting rambut di kedai2 gunting atau ke salon untuk cuci rambut selepas 15 tahun bekahwin dengan mamadiana.

mulanya dulu agak ragu2 juga nak sua kepala nih ...maklumlah dia cuma pernah gunting rambut kanak2 jer tu pun jarang sekali....dan sekarang dah biasa malah tiap sebulan sekali menjadi rutin .

Setakat nih , alhamdulillah..memuuaskan.

PCL : "saya tak boleh berambut panjang..pening kepala"..




23 comments:

  1. dah kawen la kena menunjuk, ikatan dah sah.. :-)

    jeles!!

    ReplyDelete
  2. wah..dah jimat banyak nih...dah ade tukang gunting rambut persendirian hehe,,

    ReplyDelete
  3. wah..serba boleh mamadiana ni!

    ReplyDelete
  4. wah.. bestnya. zaman sekarang ni ada ke gadis2 yang pandai potong rambut ni? macam susah je nak jumpa lagi kan

    ReplyDelete
  5. uisyeh... untung ye bini pndai.. ckur jnggut dia tolong x? dapat pahala tau..

    ReplyDelete
  6. @Boni JLL3:..ada lg, mgkn lebih dasat lg ..cumanya sumai kena hargai setiap apa yg isteri buat utk suami mereka..

    ReplyDelete
  7. @Nurlyla: sekali la tu..mudahnya dapat pahala..:)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah... itulah nikmat perkahwinan yang selalu orang ambil ringan je kan PCL ... tahniah utk mamaD .. pasni boleh bukak kursus menggunting rambut suami yaaa...heee

    ReplyDelete
  9. wahhh betuah sungguh PCL dpt mamaDiana

    ReplyDelete
  10. wah,wah,wah.. i'm so impres okey.. mau jd seperti itu jgk lah nanti ;)

    ReplyDelete
  11. wah..benda2 mcm ni pun dapat eratkan hubungan taw.. :)

    ReplyDelete
  12. oh ya, PCL...tahniah PCL terpilih jd pengomen bertuah kat blog saya... nnt acik email butiran pos ke cik_sz@yahoo.com ... mekasih! :)

    ReplyDelete
  13. @mak encik | SZ: kursus bagi botak kepala suami pon boleh !..haha..

    p/s..wah, so exited..pengomen bertuah tu..tq2.

    ReplyDelete
  14. @babycomel: amin2...buatlah yg terbaik utk insan tersayang. :)

    ReplyDelete
  15. wee...best la paciklee..kiterg yg tade saloon kt umah tepakse gigih menapak ke quickcut..sekali potong dh namblas hengget abes ohoo..

    --siap reti wat layer lagi tuh..untungla ehe

    ReplyDelete
  16. bgs la ada amoi saloon sendiri berhad hehe..gurau jer..kdg2 ada yg gemar ke saloon sbb nak suh amoi saloon urut2 bahu..kalau isteri sndri takpe la halal dan yang penting brtmbh erat kasih syg :D

    ReplyDelete
  17. dah kawin tunjuk2 xpe pcl biar jd teladan pd remaja zmn skrg jgn masa bercinta semua nk tunjuk bila dh kawin msg2 kelaut. kalau sya pandai gunting rambut confirm sya guntingkn rambut hubby tp sya x pndai. hihi

    ReplyDelete
  18. bagus la mcm ni PCL..ada yg boleh tolong guntingkan rambut..tak perlu nak pergi ke kedai lagi..:D

    ReplyDelete
  19. untungnya.... husband sy idok ler berani... ;)

    ReplyDelete
  20. mamadiana yang cool.. ;)

    ReplyDelete
  21. assalamualaikum PCL....alhamdullilah dah x payah pi kedai gunting lagi....:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.