Macam dah nak berkubur je Blog ni..

Thursday, July 05, 2012 Nazlee Ismail 13 Comments



"Blog ini umpama Diari hidup keluarga saya....selagi boleh dikongsikan selagi itu saya menyatakannya di sini...'MamaDiana... Saja Cari Pasal', mudah-mudahan ia boleh mewarnai Dunia Blogging masa kini dan seterusnya selagi ada kekuatan diri ini.


Ruangan Komen pun tutup (hide) ..kenapa?   saja bikin  panas !!! (*)



13 comments:

  1. motifnya?
    aaaaaaaaaaa....!!! (",)

    ReplyDelete
  2. Ohh.. kakak kena lihat mamaD punya blog juga macam nie..

    ReplyDelete
  3. Ohh... betul mamaD tutup ruang komen tak bagi kakak masuk komenlah tu:)

    ReplyDelete
  4. DIA TAK BAGI PCL KOMEN LA TU.. :)

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum PCL...sibuk agaknya yer tu sbb blog ada tapi x berblogging...nak komen pun x boleh kan...:)

    ReplyDelete
  6. mamaD nak tumpu sepenuh perhatian pada PCL dgn anak2 la,... hehehehe

    ReplyDelete
  7. salam gan ...
    menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
    di tunggu kunjungan balik.nya gan !

    ReplyDelete
  8. ala mamadiana busy la tu...

    en hubby nye kan leh update kan.. hehehe

    ReplyDelete
  9. biasalah ibu dan isteri ni banyak kerja nak dibuat..

    ReplyDelete
  10. rasanya saya ada folo blog mamaD ni tp mcm lama dah tak nmpk entry baru hehe

    ReplyDelete
  11. deno rasa mamadiana saja-saja je kot... cara baru.. hikhik :)

    ReplyDelete
  12. nak tegur pun takleh.. maka tengok ajelah.. ;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.