Masih ada lagi....telur tak basuh !

Thursday, July 26, 2012 PCL 14 Comments

Salam...

ke pasar ramadhan petang nih ??

.."pasar ramadhan Banting kat kunci air tu, ucup ayam percik RM3, ayam gunting RM5.50, ayam golek sekor RM14, ikan bakar kembung RM3, murtabak aku tengok telor tak basuh... Tak beli aku keke... "


ini gambaran buruk !...sebenarnya bersih sikit daripada ni tapi tetap telur2 tu letak dalam bekas/tray yang meragukan kebersihannya....

pcl;...kuasa pembeli ada pada anda sebagai pengunjung PARAM.

 

14 comments:

  1. sangat setuju..semuanya terpulang kpd kite sebagai pembeli

    saya kalau nak beli air je yang takut peniaga guna air paip

    so selalau beli air tebu jek walaupun saya ragui kebersihan 100% dia uhuhhuuu

    ReplyDelete
  2. erk..
    tak lalu nak makan..=p

    ReplyDelete
  3. telur tak basuh, kalau bersih tu boleh la diterima lg.. ni terang2 telur tu tak basuh & kotor ish,ish..

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum PCL...betul tu terpulanglah pada pembeli samada nak beli ke x...:)

    ReplyDelete
  5. eeiihhhhh, tak sanggup nak beli..haaissh

    ReplyDelete
  6. SEPATUTNYA PENJUAL BASUH DULU TELUR TERSEBUT.. TAHI ADALAH NAJIS.. NAK BERI PEMBELI MAKAN NAJIS KE?

    ReplyDelete
  7. sptutnya, brtggungjwab sikit kn..

    ReplyDelete
  8. adoi...
    mujur PCL hapdet pasal nih..
    ramai yg tak terpikir hal nih ohh..
    (kitorang nih antaranya)
    beringat mulai sekarang..!
    thanks PCL..!
    :)

    ReplyDelete
  9. uish.. tak mengamalkan kebersihan tu...

    ReplyDelete
  10. kalau ma deno beli telur yg satu papan mcm ni, sebelum masuk peti deno lap ngan tisu dulu... kalau nak guna baru basuh.. PCL macam mana? :)

    ReplyDelete
  11. walaupun sekarang dah ramai yang meniaga bulan puasa tapi ai hanya beli di tempat yang ai biasa beli je.. ;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.