Nasi Ayam Mamadiana...

Saturday, July 07, 2012 Nazlee Ismail 14 Comments

..ayam rebus dan bakar dalam oven bersama perapan kicap,madu dan garam secukup rasa...emmh dap dap nyerrr !!! Sekali lagi, hari ni mamadiana hidangkan nasi ayam utuk hidangan kami sekeluarga, agak lewat sikit makan tengahari sebabnya pepagi tadi dah bersarapan nasi lemak di luar. Sambil makan pagI sambil bincang nak makan apa....ini lah hasilnya :




Lokasi : Rumahku , DUNIA HIDUPKU.
Masa : 2pm


Published with Blogger-droid v2.0.6

14 comments:

  1. Ayam tu berkilat nampak sedap... Salut madu ke PCL?

    ReplyDelete
  2. wahhh...sedapnyer!seyes!lapar pulak jadiknyer...:)

    ReplyDelete
  3. dan2 la time gini die update psl maknanan.lapoo~

    ReplyDelete
  4. @JunAina: yeah..madukasih syg..:)

    ReplyDelete
  5. hah tak ajak kita mkn2 pun...tunjuk2 aje ye...

    ReplyDelete
  6. @Knor: memangla...jemput pn bila thn nak mai...hehehe.

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum PCL....wah !!! seronoknya menjamu selera yer...:)

    ReplyDelete
  8. bro.. tolong poskan sikit ke rumah saya..hahahaha

    ReplyDelete
  9. Terasa lapar plak tengok.. :)

    ReplyDelete
  10. SEDAPNYE.... ok la nak berbuka hehehhe :)

    ReplyDelete
  11. menyelerakan.. terus lapar.. haha

    ReplyDelete
  12. wah,,tengok pun dah sedap belum makan lagi tu..

    ReplyDelete
  13. menyelerakan betul..hidangan berkhasiat sbb kurang minyak...:)

    ReplyDelete
  14. nyum2!!!! bulan ni tak makan lagi nasik ayam! nak kena cari nieh :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.