Santai Petang : Aroma yang mempersona..

Monday, July 09, 2012 Nazlee Ismail 11 Comments




Salam...
senang hati...mana tak bertambah  berat badan nih...
sesampai jer kat rumah dah terbau...aroma durian, rasanya durian aritu beli dah habis dimakan.
camana ada serawa durian plak nih...memang sesuai makan dengan roti gardenia.
cukup ke sorang 2 keping roti?...

nilah masalahnya nafsu kita nih, pantang tengok! 
kalau tak dimakan. ..kecik plak hati isteri..hermmm..

pcl ; ...salahkan diri sendiri, isteri cuma tunaikan tanggung jawabnya...syukur.


Published with Blogger-droid v2.0.6

11 comments:

  1. asalamualaikum PCL...sedapnya bila tengok serawa durian tu...:)

    ReplyDelete
  2. ehhh bubur durian laa..
    lme tak mkn..
    tp zyra tk minat sgt mkn durian nie.
    heheh...mkn skit2 lehh laa

    ReplyDelete
  3. durian ni pelbagai eh boleh buat? ingatkan org makan gitu je..
    hehehe, kita tak tau sbb xmakan durian ;)

    ReplyDelete
  4. hadoi.. ni adalah salah satu makanan feveret saya bro.. pergh.. tak pasal2 dah telan air liur berkali2 ni.. pergh! sedap tu..haha

    ReplyDelete
  5. aduhai PCL! memang kalau isteri dah masak...sila la makan hokeh! tambah ke tak berat badan isteri no hal punya...sebab tu dia sentiasa masak yg sodap2 gituw! :)

    ReplyDelete
  6. ni kalau dapat..makan dgn roti..perghh..mmg best la kan PCL..:D

    ReplyDelete
  7. Serius NAL cakap, yang NAL tak pernah makan serawa Durian ni..

    ReplyDelete
  8. aduhai, bikin ibu mengandung mengidam ni. hari nak suh hubby beli durian :p

    ReplyDelete
  9. ni yg rasa nk buat serawa durian gak ni.. sodapnya...

    ReplyDelete
  10. pengat durian kan? umah deno skrg byk durian sbb buah dah byk luruh belakang umah :)

    ReplyDelete
  11. baru je buat petang semalam.. ;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.