Santai Petang berasama Afni

Friday, July 06, 2012 PCL 7 Comments

Afni Zulaikha  suka bemain di luar sebelum kedatangan mama (ibunya),...mamadiana dan hanis umairah  memerhati dari depan kediaman kami, ...aqeela dah dijemput oleh umminya...dan baby safi dalam rumah bersama akak nina...

Afni, ...macam tak nak balik jer tu...asyik bermain layang-layang.







Perkara :...suka  melayan budak kecik.
Tempat Kejadian :  Persekitaran kuarters kediaman
Masa : antara 5 - 6 pm



Published with Blogger-droid v2.0.6

7 comments:

  1. hehehe.. kenapa pendek sangat benang tu??haha

    ReplyDelete
  2. comelnye dia, suka tengok.. yg colorful tu pun comel jugak ;)

    ReplyDelete
  3. pakciklie suka budak-budak eh... deno pun same.. :)

    ReplyDelete
  4. hehehe comellah.. pndek je benang lyang2 dia.. :)

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum PCL....cute nyer die...:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.