Sebelum gi pasar baik tanya makcik Google...

Sunday, July 22, 2012 Nazlee Ismail 8 Comments

Assalamualaikum...salam hari ke dua ramadhan .

Cuaca pepagi hari di sini sejuk jer ..baru lepas hujan lebat, kebetulan cuti hujung minggu...liat bebeno rasa nak buat koje rumah.. adeh .

ada orang masih egoistic

nak ke pasar masih sempat mengoogle....apakah ?, cari barang yang tak tahu...

adakah ia lengkuas jugak !...hehe.

bila-diminta-belikan-lengkuas.

pcl; malu tu biar bertempat...jangan malu bertanya tuan kedai kalau tak jumpa barang yang hendak di beli.

 

8 comments:

  1. KONGSI2 RESEPI YE..TAK TAU NAK MASAK APA NI...

    ReplyDelete
  2. diminta beli lengkuas nak masak apa?? :)

    ReplyDelete
  3. betul2..jgn malu bertanya nanti xpasal xpasal beli bende lain!hehe

    ReplyDelete
  4. KALAU TAK TAHU, TANYA PADA PEKEDAI. MEREKA MESTI TAHU..

    ReplyDelete
  5. nak masak ape tu? hehe

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum PCL....lengkuas tu utk masak gulai apa agaknya...:)

    ReplyDelete
  7. berat mulut nk tanya mmg akn sesat...
    heeee... kalau malu... kita tnya jer MR GOOGLE...

    ReplyDelete
  8. wahh..nak masak apa dgn lengkuas tu?.

    eca ada kwn,,,rupa lengkuas pun xkenal..sekali kt pasar,kwn lelaki suh dia beli lengkuas,terus dia blur.hahaha.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.