Menu Kita Ramadhan Ini Adalah Menu Anak-anak Sebenarnya.

Monday, August 06, 2012 PCL 7 Comments

Salam...

 ....semoga semuanya dapat meneruskan ibadah puasa di hari yang ke 17 ini dengan bersemangat.
Hari ini juga merupakan kali ketiga juadah yang sama dibuat oleh mamadiana untuk anak kami yang bongsu ini, suka sangat dia dengan popia goreng mamadiana nih... kalau diikutkan apa yang sepesel takda lah sangat, sama juga dengan yang jual2 kat bazar ramadhan tu.
 
Published with Blogger-droid v2.0.6

...mungkin ini yang membuat popia mamadiana menjadi kegemaran keluarga, 'buat dengan ikhlas dan penuh kasih sayang'...Hanis Umairah sendiri turut membantu menggulung popia kesukaannya. sempena cuti umum  Nuzul Quraan, banyak aktiviti dihabiskan bersama di rumah saja.

pcl; ..ikutkan saja selera dorang...aptb  (apa pon tak boleh) !

7 comments:

  1. assalamualaikum PCL...air tangan ibu itulah yang sedapnya dr beli yg di bazar2 tu...:)

    ReplyDelete
  2. SUKA POPIA.. TAK KIRALAH POPIA BASAH ATAU GORENG..

    ReplyDelete
  3. hehe, btul.. ikut slera anak2 lh..

    ReplyDelete
  4. best jugak popia tuh! nyum2!:)

    ReplyDelete
  5. mcm sedap je popia tue.. :)

    ReplyDelete
  6. tetiba macam teringin nak buat hujung minggu.. tunggu en. suami ada.. kihkihkih..

    ReplyDelete
  7. Anak-anak saya juga semua makan juadah ramadan hasil tangan ibu dan ayah mereka sendiri....belum ke bazaar ramadan lagi tahun ini....

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.