"Selamat Berbelog dengan header terbaru PCL !!"

Monday, August 27, 2012 PCL 13 Comments

 
...entahlah apa yang saya buat nie ok ke tidak ?....kalau tak pon...emmm, setidaknya ini adalah apa yang saya mahukan....

mahukan sedikit kelainan untuk dipersembahkan selepas ini melalui entri-entri di blog ini.

harapan saya .....yeah, blogging mau ikhlas perlu ada pada setiap diri seseorang blogger.

"Selamat Berbelog dengan header terbaru PCL !!"

pcl; ...selamat kembali memulakan tugas anda .


Posted by Picasa

13 comments:

  1. Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

    ReplyDelete
  2. Cun dah Header baru tu, kreatif juga PCL ni, boleh lah buatkan header untuk para follower jugak kan....buat la segmen PCL

    ReplyDelete
  3. "blogging mau ikhlas" ... terbaik ^^

    ReplyDelete
  4. Kakcik suka dengan header itu - nampak bersih. :)

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum PCL...cantik header baru tu...:)

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum PCL....selamat kembali berblogging jom kita beraya ke blog kekawan semua...:)

    ReplyDelete
  7. jom pegi beraya.... boleh dapat banyak duit raya.hehe

    ReplyDelete
  8. Hmmm... Header baru baru dan baru.......

    ReplyDelete
  9. @AsmarArafad: insyaAllah ..dlm masa terdekat, thnks.

    ReplyDelete
  10. @maszull:@kakcik: Terima kasih la...sahabat2 blog dgn sokongan anda .

    ReplyDelete
  11. ai pun baru nak rajin2kan diri jenguk-jengah rumah kengkawan..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.