Selamat Iftar..

Thursday, August 02, 2012 Nazlee Ismail 9 Comments


♥♫♪♪♫♪♫ ▂ ▃ ▅ ▆ █ █ ▆ ▅ ▃ ▂ ♥♫♪♪♫♪♫
★ Link Website 1:: http://hotdeejay.blogspot.com/


baru nak menggoreng..15 minit lagi sempat kot  !...





9 comments:

  1. wah, popia sedap tu.. pos la sini sikit ;) hehe

    ReplyDelete
  2. POPIA BASAH PUN SEDAP JUGAK..

    ReplyDelete
  3. popia! 2nd ramadhan konon beli popia kat param..50sen seketul..isi dalam cuma kobis! marah gila!! baik buat sendiri..

    ReplyDelete
  4. aduii buka blog bila pagi2 ni ha.. skali tgk popia plak.. aduyaiiii

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum PCL...wah !! popiah yer semalam hubby mama pun beli popiah sedap juga rasanya...:)

    ReplyDelete
  6. deno suka popia tapi biasa beli la...

    ReplyDelete
  7. haha, tak than nak gelak baca komik tu..

    klau popia isi kelapa, lyla suka..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.