Teh O panas nipis kurang manis !

Tuesday, August 28, 2012 PCL 15 Comments



kredit ..gambar


wuhuuuu..air hidung meleleh leleh dah tu...kesian mamadiana  lalink ku...ahak !

apa yang suaminya boleh tolong.....buatkan teh o panas nipis kurang manis..memalam macam ginie okay jugak..

haha..siap !

biar selsema tu mengalir keluar..biarkan habis stok tisu di rumah nie...asal lalink ku selesa.


Pcl ; ..buat sesuatu yang mengembirakan pasangan di kala Ia sedang sakit/kurang sihat...moga dirinya akan terasa dihargai...insyaAllah bahagia berpanjangan.

Published with Blogger-droid v2.0.6

15 comments:

  1. semoga mamadiana cepat sembuh, memang xselesa bila kne flu ni

    ReplyDelete
  2. wow!

    dengan teh o panas kurang manis boleh tunjukkan kasih sayang kan?

    ReplyDelete
  3. hehe sj singgah,,,,done follow

    jemput follow n singgah sini
    http://myaleo.blogspot.com/2012/08/23-august-2012.html

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya PCL. Semoga gembira selalu.

    ReplyDelete
  5. saya pun tgh selsema ni. mohon buatkan fresh oren kat saya..hehehe

    ReplyDelete
  6. teh o panas nipis kurang manis une! :p

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum PCL....memang betul akan terasa dihargai kalau hubby buat mcm ni selalu...:)

    ReplyDelete
  8. @babycomel: aminn ya Allah...semakin pulih npknya pagi nie..thnks.

    ReplyDelete
  9. @Syazwan Che Deraman: .. apa cara/idea pon dgn niat baik...insyaAllah berkat.

    ReplyDelete
  10. @Kunang-Kunang: Slmt hari raya jg kak...insyaAllah.

    ReplyDelete
  11. @boni kacak: boleh tu bro...tak payah tggu selsema..

    ReplyDelete
  12. @Mya: rende..nale pon boleh...hahaha

    ReplyDelete
  13. ALhamdulillah.. untung MamaD dapat suami mcm PCL ni.. moga kebahagiaan berpanjangan hingga ke akhir hayat yer..

    ReplyDelete
  14. lewat baca entry ni..
    bukan kita mintak tak sihat tapi rasa cepat sembuh bila ada yang menjaga dengan baik kan.. ;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.