Itu Bukan Segalanya..

Thursday, September 06, 2012 PCL 20 Comments


alhamdulillah..

..hajat sudah tertunai petang tadi walau agak kelewatan namun masih dalam hari sambutan ulang tahun kelahiran mamadiana.

bila dapat memuaskan hatinya..
bila dapat mengukir senyuman di wajahnya...

bila saya tak tau nak hadiahkan apa..
dan..
akhirnya..

tapi sungguh, itu bukan segalanya lalink ...

Published with Blogger-droid v2.0.6

20 comments:

  1. nk jugak, nk jugak =) hehe
    jom kita pilih bahagia dunia & bahagia akhirat ..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Emas buat pelaburab...boni pn boleh beli..

      Delete
  3. sweet!!! happy birthday mamadiana :)

    ReplyDelete
  4. waah romantik n sweet yeee!!!

    ReplyDelete
  5. Tq..jgn tggu lama2 cikgu.!!

    ReplyDelete
  6. Wahhh...kalau macam ni tiap2 hari bufday pun tak apa...

    So sweet...

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum PCL....sweetnya mesti mama diana tersenyum bila dpt hadiah tu...:)

    ReplyDelete
  8. @maszull:...senyum dan terharu... :))

    ReplyDelete
  9. @JunAina:... x blh tiap2 hari...nothing special lah..

    ReplyDelete
  10. sebenarnya biasanya isteri isteri ni tak kisah mahal ke murah hadiahnya.. suami ingat pun da cukup bahagia.. tapi kalau dapat yg mahal laaagii suka..hehehe..

    ReplyDelete
  11. wa wa wa seronoknya. hmmm...
    hihok....
    selamat hari lahir juga yer.

    ReplyDelete
  12. untung la mamaD!!!hihi...

    try la bli mntarang..sdap..banting bkn jauh pun kan naj hala ke sabak tu.....

    ReplyDelete
  13. heeeee...
    tumpang gembiraaaaa gak!

    ReplyDelete
  14. bila htinya gmbira, hti kita pun hppy... ye dok?

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.