Perjumpaan Blogger 23Sept : Menu cadangan.

Tuesday, September 18, 2012 PCL 18 Comments


Gambar di bawah ni adalah menu kegemaran anak2 saya selain char koew teow penang !

Maggi goreng,.. menu yang diolah cara penyediaannya dan sesuai untuk majlis keramaian...haha tak kan saya nak rebus jer macam zaman sekolah berasrama dulu2..tak maenn lahhh  kan!!!

InsyaAllah jika tiada halangan..

jika anda peminat mee/maggi goreg kedai mamak !...apa bezanya masak sendiri....sendiri makan ??


pcl ;..kita bukan nak makan sangat tapi kita nak berukhuwah sesama bloggers. Jom ke SANA ..

Published with Blogger-droid v2.0.6

18 comments:

  1. Terliur pulak tengok gambar ni...
    Hehehehh... =D
    AJ kalau berkesempatan sampailah.....

    ReplyDelete
  2. huh.. maggi goreng best jugak.. nak2 perut tengah lapar macam sekarang.. :)

    ReplyDelete
  3. nak pg banting,patah balik nak pg bangi...nun jauh tu...mcm tak boleh je.kirim salam ajelah kat penganjur..

    mee maggi goreng mamak pun sodap tau...

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah.. kalau tak ada apa2 , saya ke sana.

    ReplyDelete
  5. seronok la jumpa ramai2. mesti banyak foods hehe

    ReplyDelete
  6. Wahhh... memang lama tak pekena meggi goreng nih!

    Telor mata kobau ado?

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum PCL...wah menyelerakan je bila tengok maggi goreng tu...:)

    ReplyDelete
  8. @AyueJean: bagus la..reramaikan majlis kite2..

    ReplyDelete
  9. @fairus: x kira peringkat umur...tak syak lg !:))

    ReplyDelete
  10. @Myra Jay: kira join lah nt kat BBB tu yer...

    ReplyDelete
  11. @Knor: insyaAllah..lain kali kalu berpeluang lg...

    ReplyDelete
  12. @boni kacak: kami menunggu kedatangan Boni yg kacak !

    ReplyDelete
  13. @Lya Colours: kalo ikutkan yg lepas2 memang bnyk terlebih..bole tapaw lg U..hehe

    ReplyDelete
  14. @azieazah: omak aii..mata kobau xder suda kasi hancuss dalamnya..huuhu.

    ReplyDelete
  15. masa ni la dapat jumpa semua follower kan....insyallah kalau tak de apa2 hal saya datang bersama keluarga...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.