TAKE FIVE !

Thursday, September 06, 2012 PCL 11 Comments



Bila mata semakin redup....

Alahai....taktaulah cuaca di luar macam mana tapi dalam bilik ni nyaman sekali...
Sudah beberapa kali suhu pada controller aircond dinaikkan....sejuk lah!

Untung wifi free di sini..'mengular' seketika memulihkan keadaan...

Perlunya ada 'take five'..hurmm !!

..suatu yang lumrah...juga kebiasaan.


pcl; sempat lg blogging.
Published with Blogger-droid v2.0.6

11 comments:

  1. rasa nk baring dan tidur.. sbb sakit kepala dah nie... :)

    ReplyDelete
  2. TAKE FIVE = AMBIL LIMA :)

    ReplyDelete
  3. take 5, wat senaman sket regang2 otot. kaaalau tak sat g comfem la mata tu kuyu je.. lagi2 kalau time2 sejuk2 ni =)

    ReplyDelete
  4. take 5 dengan kitkat..hehe
    Angkasa?

    http://lobaksusue.blogspot.com/2012/09/ketupat-daun-buluh-penah-makan-ke.html

    ReplyDelete
  5. @QueeN TerataI: mesi banyak keja kan queen...

    ReplyDelete
  6. @fairus: x ckp 5 min ambik 5 jam hahaha..

    ReplyDelete
  7. @boni kacak: dlm bilik mesyuarat...layan jek!!

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum PCL...bila dah sejuk pasti mata pun naik kuyu juga...:)

    ReplyDelete
  9. take 5, dapat memulihkan minda dan meregangkan otot2.. (",)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.