WW : Apa kata anda tentang VGMC ?

Wednesday, September 26, 2012 PCL 21 Comments




:))


21 comments:

  1. er....x phm dgn chart...^_~

    ReplyDelete
  2. okey je...tiap bulan masyukkk :)

    ReplyDelete
  3. @MAY: emm tu pasal sy nk belajo balik masa skul dulu..fail !

    ReplyDelete
  4. @:: Mrs.Eady ::: arr..hok ni nak dgr selalu :))

    ReplyDelete
  5. tak berapa tau sangat pasal emas ni...huhu...

    ReplyDelete
  6. sy dulu wat part time jual emas, tlg member je.. cari pembeli . tp dah stop.

    tp kalau sapa2 nak jd dealer leh je contact , sy kasi no member tu

    tgk sini ---> http://www.oneau.com.my/home/index.php?page=home#page=page-1

    ReplyDelete
  7. emas.. aura emas tu sgt kuat

    ReplyDelete
  8. apa ni PCL? yg Nurul tahu Gold jer.. hehehe

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum PCL...PCL ada masuk ke VGMC ni kalau invest tiap2 bulan mesti banyak masuk nyer bestkan...:)

    VGMC-Virgin Gold Mining Corporation

    ReplyDelete
  10. alamak...tak nampak apa punlah
    notebook kak ati prob kot :)

    ReplyDelete
  11. @Asmar Arafad: xpa,buat masa ni kita blh tgk2 je.. :)

    ReplyDelete
  12. Sangat happeningkan...rasa tak puas dan akak langsung tk dpt sembang dgn pcl dan mamadiana..

    ReplyDelete
  13. pcl join jgk? ape status die skrg yer pas bulan 10 dividen stop skejap ni eh?

    ReplyDelete
  14. Berhenti bayar dividen, itu yng bikin pelabur pening kepala.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.